ABG organisatie

Bestuurssecretaresse

ABG organisatie

De opdracht­omschrijving

De ABG-organisatie

De ABG-organisatie is de ambtelijke organisatie van de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.
Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij ervoor dat de producten en diensten zijn afgestemd op de lokale behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen. 

 


Medewerker bestuurssecretariaat

 

36 uur per week – schaal 7 

   

Van ondersteunen van de algemeen directeur tot toezien op de bestuurlijke besluitvorming

   

Medewerker bestuurssecretariaat. Helemaal jouw werk

 In de functie van medewerker bestuurssecretariaat heb je een hele belangrijke rol voor het college van B&W van de gemeente Gilze en Rijen. Je bent hun steun en toeverlaat, waarin je telefonisch en fysiek het aanspreekpunt bent. Je werkt op het bestuurssecretariaat van Gilze en Rijen samen met 3 collega’s. Dankzij jullie werk kan het bestuur van de gemeente Gilze en Rijen efficiënt en effectief hun werk doen.
Je draagt zorg voor het beheer van de agenda’s en de mailbox. Je filtert en stroomlijnt alle vragen, documenten en andere vormen van informatie op een efficiënte manier.
Daarbij hou je je ook bezig met de volgende werkzaamheden:
  • Bestuurlijke besluitvorming;
  • Ondersteunende werkzaamheden voor het college, de directie en het management.
  • Vervanging van collega’s binnen het secretariaat in Rijen;
  

Dit is wat je meebrengt

  • Je hebt een havo of MBO4 opleiding afgerond;
  • Je hebt twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Outlook heeft voor jou geen geheimen en je bent ook bekend met systemen als Notubiz;
  • Je bent dienstverlenend maar weet ook jouw grenzen te bewaken;
  • Je bent integer, accuraat, kunt relativeren en planmatig werken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Outlook heeft voor jou geen geheimen en je bent ook bekend met systemen als Notubiz;
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • De kandidaat is dienstverlenend maar weet ook grenzen te bewaken;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox