Gemeente Wijk bij Duurstede

Bestuurssecretaresse

Gemeente Wijk bij Duurstede

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Wijk bij Duurstede is met bijna 24.000 inwoners een kleinere gemeente maar we zijn ‘groot genoeg om klein te blijven’. Dat betekent ook keuzes maken. We doen niet alles, maar kiezen vooral bewust voor wat we wél doen. En we doen het samen. Met elkaar, in teams, in projecten, met ons bestuur en met collega’s in de regio. We doen ons werk in het midden van en mét de Wijkse samenleving. Er wordt ruimte gecreëerd voor meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief. We zijn een ambitieuze informele organisatie met 140 professionele en betrokken medewerkers die volop kansen biedt om jouw kwaliteiten en talenten te benutten en ontwikkelen. Nieuwsgierig geworden? Meer info vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl en www.wijkbijduurstede.nl

Team Advies en Ondersteuning
Het team Advies en Ondersteuning (24 medewerkers) heeft een nauwe betrokkenheid met het bestuur, hetzij vanuit inhoudelijke advisering, maar ook als het gaat om representatieve taken. Het team wordt gekenmerkt door een diversiteit aan disciplines variërend van dagelijkse uitvoering tot strategische advisering. Binnen het team zijn de bestuursadviseurs, de juridisch adviseurs en communicatie gepositioneerd. Daarnaast maken het bestuurssecretariaat, kabinet én de facilitaire medewerkers deel uit van dit team.

Opdrachtomschrijving:

  • Het verrichten van secretariële en organisatorische werkzaamheden ten behoeve van het college en de directie;
  • Verzorgen van de opvang van het inkomend telefoonverkeer voor burgemeester, wethouders en de directie en beoordelen van het al dan niet doorgeleiden hiervan;
  • Beheren en bewaken van de agenda van de burgemeester, wethouders en de directieleden;
  • Verzorgen van de agenda voor de wekelijkse collegevergadering en de besluitenlijst.

In oktober veranderd onze organisatiestructuur van een directie bestaande uit de gemeentesecretaris en één andere directeur, naar een managementteam bestaande uit de gemeentesecretaris en drie domeinmanagers.

Wie zoeken wij

  • Je bent in bezit van een relevant MBO diploma in een secretariële richting.
  • Je hebt ruime ervaring met secretariële, administratieve en ondersteunende werkzaamheden.
  • Je hebt werkervaring binnen een gemeente. Wanneer je die ervaring hebt in de functie van secretaresse van directie of bestuur is dat een pré.
  • Je beheerst het volledige MS Office pakket en je bent voorkeur bekend met Zaaksysteem en IBABS.

Competenties

  • Je bent stressbestendig, accuraat en flexibel, in staat om taken op te pakken
  • Je bezit goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent klantgericht, vriendelijk, integer en gericht op samenwerking

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring met secretariële, administratieve en ondersteunende werkzaamheden;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar op een bestuurssecretariaat;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare werkervaring in een ondersteunende rol voor een burgemeester .

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox