Gemeente Altena
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
15 oktober 2021
01 juni 2022
| | | --- | | Wij zijn op zoek naar gedreven collega’s die samen met ons de schouders willen zetten onder het opbouwen van de grootste gemeente van Noord-Brabant (maar liefst 226,6 km2!). Maak jij met jouw kennis en/of achtergrond in managementsupport bij ons het verschil als bestuurs- en directieondersteuner?
|
| | | --- | | Bestuurs- en Directieondersteuner voor 32-36 uur per week
Periode: startdatum z.s.m. tot 1 juni 2022
Wat doe je als bestuurs- en directieondersteuner? * Je biedt inhoudelijke, secretariële en administratieve ondersteuning aan bestuur en directie. * Je organiseert en optimaliseert het proces ten aanzien van het aanleveren van stukken richting bestuur en directie. * Je bewaakt en verzorgt het proces omtrent de voortgang en afdoening van vergaderingen en besluiten. * Je levert, in samenwerking met communicatie, een bijdrage aan de uitvoering van kabinetszaken (representatieve taken van de burgemeester en wethouders).
Wat vragen wij van jou? * Je hebt een afgeronde MBO+-opleiding. * Je beschikt over ervaring als bestuurs- en directieondersteuner, bij voorkeur binnen een gemeente. * Je hebt ervaring met het voorbereiden van overleggen en complex agendabeheer. * Je bent in staat om verbeteringen in de administratieve organisatie te signaleren en door te voeren. * Je beschikt over uitstekende schriftelijke- en communicatieve vaardigheden. * Je bent kwaliteitsgericht en hebt oog voor details. * Je legt makkelijk verbindingen. * Je bent sensitief en proactief.
Competenties als verantwoordelijkheid, analytisch vermogen, oordeelsvorming, en klant- en kwaliteitsgerichtheid zijn jou op het lijf geschreven.
|
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox