Gemeente Zwartewaterland

Beleidsmedewerker grondzaken en gemeente-eigendommen

Gemeente Zwartewaterland

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Beleef de Gemeente Zwartewaterland
De gemeente Zwartewaterland bestaat uit 3 kernen en een mooi buitengebied. Genemuiden staat bekend om zijn grootschalige tapijtindustrie van internationale allure. Hanzestad Hasselt kent een rijke en eeuwenoude historie. Zwartsluis heeft veel watersport en scheepsbouw en fungeert als toegangspoort naar Nationaal Park Weerribben-Wieden. Zwartewaterland is dus een bedrijvige én een groene gemeente, prachtig gelegen aan het Zwartewater. Belangrijk daarbij is het behoud van evenwicht tussen economie en ecologie. Kenmerkend is verder het respect van de mensen naar elkaar en de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving.
Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 170 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Samen creëren we de beste ondersteuning voor onze inwoners, door breed te denken op een kleinschalige manier en altijd met een passende oplossing. Daarvoor maken wij ons hard. Onze kernwaarden zijn: participatief, integer, integraal en kwaliteitsgericht.
Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen. Als medewerker van Zwartewaterland draag je grote verantwoordelijkheden. Je wordt uitgedaagd om buiten vakspecialistische kaders te denken. Daarbij hanteren we vanzelfsprekend moderne arbeidsvoorwaarden.

Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.

Opdracht
Wat ga je doen als beleidsmedewerker grondzaken en gemeente-eigendommen

  • Samen met je collega ontwikkel , implementeer, evalueer en actualiseer je kaderstellend beleid op het terrein van grondzaken & gemeente-eigendommen
  • Je onderhandelt over, koop- en andere privaatrechtelijke overeenkomsten, en weet deze doelmatig te beheren;
  • Je draagt bijaan het beheer van de gronden van de gemeente in casussen van verhuur, recht van opstal en erfpacht, etc.
  • Je levert een actieve bijdrage aan het ordenen en structureren van een grond- en vastgoedregistratie in data- en contractbeheer.
  • Je adviseert gevraagd en ongevraagd op het snijvlak van ruimtelijke ontwikkeling en grondzaken.
  • Je vervult deze functie in samenwerking met de beleidsmedewerker vastgoed en gemeente-eigendommen en de medewerker Vastgoed en samen geven jullie vorm en inhoud aan de werkzaamheden.

Competenties
- Organisatie sensitief
- Pro-actief
- Flexibel

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
  • Aantoonbare werkervaring als Beleidsmedewerker binnen het fysieke domein;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Beleidsmedewerker binnen het fysieke domein;
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau op het gebied van Economie, Planologie of Recht;
  • Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke grondexploitaties;
  • Aantoonbare werkervaring als Beleidsmedewerker Grondzaken bij een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met complexe ruimtelijke opgaven (benoem hiervan minimaal 2 voorbeelden van in het cv).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox