gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Allround Medewerker Wegen, Beschoeiingen en Kunstwerken

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

  • max €100 per uur

  • Friesland

  • 36 uur per week

  • Beheer Onderhoud
  • 01 februari 2023

  • 31 december 2023

De opdracht­omschrijving

Voor het team Binnendienst van de cluster Beheer van de gemeente Tytsjerksteradiel zijn we op zoek naar een full time (36 u/wk) allround en ervaren medewerker wegen, kunstwerken en beschoeiingen voor de duur van ongeveer 1 jaar.


Verantwoordelijkheden

De functie:

Als allround medewerker wordt het onderstaande verwacht;

  • De kandidaat is een deskundig gesprekspartner voor in- en extern lopende projecten. Denk hierbij aan (groot) onderhoud, reconstructies ca, afhandeling overdrachten van de door andere partijen uitgevoerde werkzaamheden. Behartiging van gemeentelijke belangen in overleggen over initiatieven van andere overheden (rijk, provincie bijvoorbeeld);
  • De kandidaat is aanspreekpunt/behartiger voor belangen cluster Beheer bij ruimtelijke ontwikkelingen;
  • De kandidaat is aanspreekpunt, overlegpartner en adviseur van het college bij initiatieven vanuit de samenleving en binnengekomen verzoeken van burgers;
  • De kandidaat is opdrachtgever voor het interne ingenieursbureau of  derden voor  het  bereiden en/of uit te voeren werken en de te leveren diensten;
  • De kandidaat is overall budgethouder voor de respectievelijke begrotingsposten;
  • De kandidaat is gesprekspartner voor de eigen buitendienst;
  • De kandidaat levert een bijdrage aan de planning en control cyclus;
  • Directe overlegpartner en adviseur van de portefeuillehouder.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 februari 2023 tot en met 31 december 2023 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken vinden plaats op 19 januari 2023.
  • De kandidaat heeft een relevante afgeronde civieltechnische opleiding op minimaal hbo – niveau of gelijkwaardig door een combinatie van opleiding en relevante werkervaring in het vakgebied.
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar relevante en recente (< 5 jaar) werkervaring.
  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De kandidaat heeft een stevige persoonlijkheid die zijn doelen haalt door een mix van kennis, kunde en tactisch vermogen.
  • De kandidaat heeft een natuurlijk talent om op een constructieve, respectvolle en verbindende manier om te gaan met belangentegenstellingen en weerstanden.
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaringen affiniteit met het werken bij een beheerafdeling in het fysieke domein van een gemeentelijke overheid,

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox