Gemeente Soest

Allround medewerker Burgerzaken

Gemeente Soest

De opdracht­omschrijving

Organisatie
We vormen samen met 230 professionals onze organisatie. We zijn open, sociaal en ontwikkelingsgericht. De organisatievisie is voor ons een belangrijke basis. Om onze inwoner, maatschappelijke partijen en ondernemers zo goed mogelijk te helpen, houden we de lijnen kort, het werk efficiënt en de oplossingen professioneel. Het ontwikkelen van onszelf en de organisatie vinden we erg belangrijk. Ons doel is om een wendbare en rolbewuste organisatie te zijn die in verbinding staat met de omgeving.

Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.
Werken voor Soest betekent dat je in contact staat met onze inwoners, het bestuur en partners. Van onze medewerkers vragen we dus dat ze makkelijk de verbinding leggen en hun expertise en actuele vakkennis inbrengen bij diverse vraagstukken.

Als gemeente ondersteunen we op allerlei gebieden de samenleving. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment spelen een aantal belangrijke projecten. Zo werken we hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. We zijn bezig met het maken van een omgevingsvisie als onderdeel van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling en ook versterken we de sport in onze gemeente met allerlei projecten. Meer weten over wat er speelt in Soest? Lees het Coalitieakkoord 2018-2022.

Opdracht

  • Het verrichten van alle voorkomende balie werkzaamheden, zoals het aanvragen ne uitreiken van reisdocumenten en rijbewijzen, uittreksels BRP en afschriften burgerlijke stand, verklaring omtrent het gedrag (VOG), opmaken kas.
  • Het behandelen van 1e vestiging vanuit het buitenland;
  • Het afnemen van een verklaring onder ede;

Competenties

  • Klantgericht;
  • Nauwkeurig;
  • Stressbestendig;
  • Enthousiast;
  • Proactief;
  • Flexibel;
  • Resultaatgericht;
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Doortastend;
  •  

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare kennis van de wet BRP opgedaan door relevante werkervaring of een cursus;
  • Aantoonbare werkervaring met key2burgerzaken.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken;
  • Afgeronde vakopleiding BABZ;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als allround medewerker Burgerzaken;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox