Gemeente Raalte

Allround medewerker burgerzaken

Gemeente Raalte

De opdracht­omschrijving

In het hart van Salland ligt Raalte. We werken hard, helpen elkaar graag en weten hoe we een feestje moeten bouwen. Om te zorgen dat het een feestje blijft, willen we een goede relatie met onze inwoners en samenwerkingspartners. Dat begint letterlijk en figuurlijk aan de (online) voordeur van het gemeentehuis. Bij het domein Publiek, cluster burgerzaken zoeken we een:

Allround medewerker Burgerzaken
voor 24-32uur per week

Dit doe jij voor ons       
We verwelkomen jou als medewerker Burgerzaken in ons domein, waar dertig collega’s werken bij de clusters Klantportaal, Informatiebeheer en Burgerzaken. Wij zijn op zoek naar iemand voor onze interne en externe dienstverlening.

Dit ben jij      
Je bent een enthousiaste, flexibele allround medewerker burgerzaken die zowel op de front- als backoffice inzetbaar is. Je bent digitaal vaardig, stressbestendig en klantvriendelijk. Met jouw ervaring in burgerzaken en kennis van procesmatig werken weet jij mensen echt te helpen en sta je hen zowel mondeling als schriftelijk op de juiste manier te woord. Je hebt ervaring met naturalisatie, adresonderzoek en gegevensverstrekking. Je kunt goed samenwerken en bent dan ook een echte teamplayer. Daarnaast kun je out-of-the-box denken én durf je ook nee te zeggen.

Dit krijg jij van ons      
Weet dat je van harte welkom bent in onze wendbare organisatie. We stellen reële doelen op en gaan er altijd samen voor. We staan open voor je ideeën en geven je veel ruimte om je talenten te gebruiken. We zijn kritisch op ons werk en geven elkaar waar nodig feedback. Ook laten we je niet zwemmen, maar maken je snel wegwijs in de organisatie. Jij krijgt bevlogen en betrokken collega’s die het onderste uit de kan halen voor Broekland, Heeten, Heino, Laag Zuthem, Lierderholthuis, Luttenberg, Mariënheem, Nieuw Heeten en Raalte.

De Eisen

  • De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Kandidaten die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, dienen een overeenkomst met loonuitbetaling te hebben via een detacheringsbureau of adviesbedrijf, die dan de offerte indient. Bemiddeling is onvoldoende.* * Dit criterium dient naar waarheid ingevuld te worden. Indien blijkt dat dit niet zo is, wordt de opdracht per direct beëindigd.Keuzemogelijkheden Ja, kandidaat heeft een overeenkomst/of is gedetacheerd (0 Punten)Nee (0 Punten)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft in het afgelopen jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding.

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Hier is belangrijk leergierig, verbindend, teamplayer en ook zelfstandig werken. En nieuwsgierig zijn.KeuzemogelijkhedenUitstekend (20 Punten)Goed (10 Punten)Voldoende (5 Punten)Onvoldoende (0 Punten)
  • Kandidaat heeft ervaring met adresonderzoek, gegevensverstrekking en naturalisatie.KeuzemogelijkhedenErvaring met alle 3 (7 Punten)Ervaring met 2 (5 Punten)Ervaring met 1 (2 Punten)Geen ervaring (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox