Gemeente Lochem

Adviseur Mobiliteit

Gemeente Lochem

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

De opdracht bestaat uit het verrichten van werkzaamheden voor  het team verkeer van de afdeling Ruimte van de gemeente Lochem.  De in te huren Adviseur Mobiliteit  werkt nauw samen met de medewerkers van de afdeling Ruimte in het algemeen en  met de medewerkers van het team verkeer in het bijzonder.

 


Verantwoordelijkheden

De  Adviseur Mobiliteit

  • adviseert aan bestuur over de uitvoering van het verkeers- en vervoersbeleid
  • ontwikkelt en voert mobiliteitsbeleid uit 
  • voert het Mobiliteitsplan uit
  • verkeerskundig advies in ruimtelijke projecten

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • HBO werk- en denkniveau binnen het vakgebied
  • Minimaal 3 jaar ervaring in het vakgebied verkeer- en vervoer
  • Ervaring met het werken binnen een gemeente
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Je hebt kennis van de verkeerskundige situatie binnen de gemeente Lochem
  • Je hebt ervaring met het werken binnen het werkveld Verkeer binnen een gemeente
  • Je beschikt over een breed verkeerskundig (kennis-) netwerk.
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig en op verschillende niveaus meer dan een volwaardig gesprekspartner

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox