gemeente Nijkerk

Adviseur bedrijfsvoering taakveld Bedrijfsvoering/Externe Dienstverlening

gemeente Nijkerk

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht
Je helpt bij de vertaling van de plannen naar de benodigde budgetten en de invulling daarvan; je helpt bij de vertaling van de plannen naar meetbare resultaten; je helpt bij het opzetten van de benodigde processen om de plannen te kunnen uitvoeren;

  • Je ondersteunt en adviseert voornamelijk binnen het taakveld Bedrijfsvoering en Externe Dienstverlening, over het brede vakgebied van financiën en bedrijfsvoering;
  • Je ondersteunt je teams bij de totstandkoming van planning- en control documenten (kadernota, begroting, bestuursrapportages en jaarrekening);
  • Je bespreekt periodiek met ieder team de stand van zaken;
  • Bij de implementatie van verbeteringen speel je een actieve rol en lever je bijdragen aan projecten;
  • Je voert de functie uit in nauwe samenwerking en afstemming met de adviseurs bedrijfsvoering.

Competenties
- Teamplayer die zelfstandig taken oppakt;
- Met het team de resultaten bepaalt en deze verantwoordelijkheid oppakt;
- Aantoonbaar resultaatgericht kunnen werken;
- Flexibele werkhouding;
- Mondeling en schriftelijk sterk. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van bedrijfsvoering en financiën binnen de (semi)overheid
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Adviseur bedrijfsvoering
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen het taakveld Bedrijfsvoering & Externe dienstverlening in een gemeentelijke organisatie

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox