Het Kadaster

Administratief Medewerker P&O

Het Kadaster

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
Het team HR-Services is op zoek naar een administratief medewerker P&O. Als team verrichten wij vakinhoudelijk uitvoerende, organiserende, coördinerende en/of adviserende werkzaamheden om het interne proces en indirect het proces richting klant te ondersteunen en optimaliseren.

De uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van het Kadaster wordt in grote mate ondersteund door geautomatiseerde informatiesystemen en gegevensbestanden. Goed ingerichte processen speelt hierbij een grote rol. Het team HR-Services zit midden in de doorontwikkeling van het digitaliseren van de IDU processen, de implementatie van een geautomatiseerd ticketsysteem en de uitfasering van het oude ticketsysteem.

Opdrachtomschrijving
Als Medewerker HR Services ben jij het aanspreekpunt en vraagbaak voor medewerkers en leidinggevenden van aanstelling tot en met ontslag. Je verwerkt mutaties in de personeels en salarisadministratie en controleert de invoer, waarbij je zorgdraagt voor een zorgvuldige afwikkeling van zowel de salariële consequenties als de bijbehorende correspondentie. Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen op het gebied van hun arbeidsvoorwaarden of de administratieve verwerking daarvan. Jij bent breed inzetbaar als Medewerker HR Services.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Sap - HCM / Succesfactors;
  • Excel/Office - 365.


Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

De volgende verantwoordelijkheden behoren onder andere tot jouw functie:

Je verzorgt de administratieve personele aangelegenheden van aanstelling tot en met ontslag van in- en externe medewerkers en zorgt voor een betrouwbare en actuele personeelsadministratie.

Je draagt zorgt voor actuele poortwachterdossiers.

Je verstrekt proactief informatie over regelingen en procedures op HR terrein.

Je muteert de gegevens in de salarisadministratie aan de hand van de aangeleverde brondocumenten en controleert de invoer van mutaties in de salarisadministratie.

Je verricht diverse complexe berekeningen (ouderschapsverlof, IKB, verlofberekeningen, e.d.)

Je bent vraagbaak voor medewerkers en management (telefonisch, mail en face to face) met betrekking tot de personeels- en salarisadministratie en toepassing van regelgeving en geeft voorlichtingen op het gebied van personeels- en salarisadministratie.

Je signaleert, onderzoekt, en analyseert inhoudelijk en operationele knelpunten in het proces en bespreekt verbetervoorstellen met je collega’s/leidinggevende.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2022 tot en met 31 oktober 2023 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau en bent bij voorkeur in het bezit van het praktijkdiploma loon- en salarisadministratie.
  • Je hebt actuele kennis van regelgeving op het gebied van salaris, loonbelasting en algemene regelgeving.
  • Je hebt minimaal 5 jaar kennis van en affiniteit met geautomatiseerde gegevensverwerking t.b.v. personele en salarisprocessen, gebaseerd op enkele jaren ervaring op een personeelsadministratie.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervarig op het gebied van personeelsadministratie binnen een overheidsorganisatie.
  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Je werkt accuraat binnen de gestelde kwaliteitscriteria; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Klantgericht; • Overtuigingskracht; • Kwaliteitsgericht; • Adviesvaardig • Proactief en initiatiefrijk • Oplossingsgericht • Flexibel Als bijlage zijn 3 conceptovereenkomsten toegevoegd: • Bijlage 1a 'concept modelovereenkomst’; indien inschrijver zich aanbiedt als ZZP'er; • Bijlage 1b concept opdrachtovereenkomst indirecte ZZP’ers’; indien inschrijver als bemiddelaar een ZZP'er als kandidaat aanbiedt; • Bijlage 1c 'concept opdrachtovereenkomst inhuur’; indien inschrijver een eigen werknemer als kandidaat aanbiedt. Afhankelijk van de aangeboden kandidaat kiest het Kadaster de best passende overeenkomst. Indien u niet akkoord gaat met de gekozen overeenkomst c.q. inhoud van de overeenkomst zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria.

De Wensen

  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.
  • U beschrijft 2 cruciale knelpunten, die te voortkomen uit een digitaliseringsproces waarbij het proces niet optimaal verloopt (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen / opdrachten en geeft hierbij aan hoe u deze oplost (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster.
  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties (specifiek op het gebied van pro-activiteit, initiatiefrijk en oplossingsgerichtheid) binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score .

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox