De Ronde Venen

Administratief medewerker P&O

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.

In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt. Verbindend, innovatief en ondernemend met de blik naar buiten.

De organisatie van de gemeente De Ronde Venen is in transitie. Met ingang van 1 oktober 2022 werken we in een nieuwe teamstructuur.

Voor het team P&O (dat vanaf 1 oktober samengaat met het team communicatie) zijn we op zoek naar tijdelijke ondersteuning op gebied van personeelsadministratie.

Opdracht
Als medewerker P&O ligt je focus op het ondersteunende - en administratieve processen rondom personeel: instroom, doorstroom en uitstroom.

Je vormt samen met de 3 collega’s de HR frontoffice. Tot de taken van de HR frontoffice behoren:

  • Verwerken van personeelsmutaties
  • Opstellen van brieven en contracten
  • Afhandelen van vragen en verzoeken via de HR-mailbox
  • Opschonen en onderhouden van personeelsdossiers

Je werkt proactief samen met de adviseurs en de salarisadministratie.

Het team werkt met Beaufort en YouForce en MyCorsa.

De organisatie en het team P&O zijn volop in beweging en ontwikkeling. Er gebeurt veel en het kan soms hectisch zijn. Het is dan ook belangrijk dat je flexibel en stressbestendig bent en makkelijk schakelt tussen werkzaamheden. Ook weet je met jouw accurate en efficiënte manier van werken vragen en verzoeken in no-time te behandelen. Je haalt veel plezier uit het verrichten van ondersteunende en administratieve en soms routinewerkzaamheden.

Je hebt een positieve  persoonlijkheid die makkelijk contact maakt en samenwerkt. Je hebt het lef om de vraag achter de vraag te stellen. Je beschikt over uitstekende communicatieve eigenschappen en jij kunt je schriftelijk goed uitdrukken. Je bent leergierig én enthousiast om op een actieve wijze jouw bijdrage te leveren in de verdere ontwikkeling en digitalisering van processen

Je hebt minimaal een MBO niveau 4 werk- en denkniveau en een diploma op het P&O-vakgebied. Je hebt ervaring met geautomatiseerde systemen, bij voorkeur met Beaufort en YouForce.

Ook beschik je over kennis op het gebied van relevante wet- en regelgeving en van begrippen op arbeidsvoorwaardelijk en personeelsgebied bij gemeenten.

Competenties

  • Communicatief;
  • Taal- en cijfervaardig;
  • Secuur;
  • Stressbestendig;
  • Zelfstandig kunnen werken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Administratief medewerker P&O.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van P&O bij een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van salarisadministratie (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van P&O;
  • Aantoonbare kennis van de gemeentelijke CAO (benoem dit duidelijk in het cv.).
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Administratief medewerker P&O;
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met Beaufort en Youforce;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox