Krimpen aan den IJssel

Administratief juridisch medewerker

Krimpen aan den IJssel

  • geen max tarief

  • Zuid-Holland

  • 16 uur per week

  • Juridisch
  • 14 april 2023

  • 14 november 2023

De opdracht­omschrijving

Organisatie

Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht

De inhuur betreft werkzaamheden in het kader van het afhandelen van bezwaarschriften Belastingen en Waardering Onroerende zaken (WOZ).

Wat ga je doen?

  • Controle en verwerken van aangeleverde adviezen door het taxatiebureau.
  • Het uitwerken van adviezen in een uitspraak.
  • Het registreren van bezwaarschriften in diverse systemen.
  • Overige administratieve werkzaamheden die hiermee verband houden.

 

Competenties

  • Zelfstandig;
  • Resultaatgericht;
  • Verantwoordelijk;
  • Goede beheersing Nederlandse taal;
  • Ervaring met Word en Excel;
  • Ervaring met diverse automatiseringssystemen;
  • Nauwkeurig;
  • Flexibel;
  • Teamspeler.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van bezwaarschriften;
  • Aantoonbare kennis van de WOZ;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met WOZ en Belastingen
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van bezwaarschriften
  • Een afgeronde cursus WOZ-medewerker
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2023

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox