Gemeente Amstelveen
max €45 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
02 augustus 2021
31 december 2021
De afdeling Informatiebeheer bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicaties, Basisregistraties en Informatievoorziening. De afdeling Informatiebeheer is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, de geo- en basisregistraties, het projectmanagement & advies en de documentaire informatievoorzieningen.
Voor de afdeling DIV zijn wij op zoek naar 1 Informatie beheerder.
De werkzaamheden omvatten het ondersteunen van de postregistratie, het archiveren van afgehandelde (zaak)dossiers en het (mede) verder uitrollen van het zaaksysteem (InProces) in de gemeentelijke organisatie.
De opdracht vangt aan op 02-08-2021 (of zoveel eerder als mogelijk is). Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Voor de functie vragen wij een enthousiaste informatiebeheerder ter ondersteuning van de postregistratie en de archivering van afgehandelde (zaak)dossiers.
Competenties
Als informatiebeheerder beschik je over de volgende competenties:
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op woensdag 28 juli 2021 in de ochtend via teams.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox