Gemeente Amstelveen
max €45 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
21 juni 2021
31 december 2021
De afdeling A&I bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicaties, Informatievoorziening en Basisregistraties. A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, de geo- en basisregistraties, de documentaire informatievoorziening (DIV) en het A&I projectmanagement & advies. Voor de afdeling DIV zijn wij op zoek naar een informatiebeheerder.
De werkzaamheden omvatten het ondersteunen van de postregistratie en het (mede) verder uitrollen van het nieuwe zaaksysteem (InProces) in de gemeentelijke organisatie.
De opdracht vangt aan op 21-06-2021 (of zoveel eerder als mogelijk is). Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Voor de functie vragen wij een enthousiaste informatiebeheerder ter ondersteuning van de postregistratie en de archivering van afgehandelde (zaak)dossiers.
Competenties
Als informatiebeheerder beschik je over de volgende competenties:
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
De aanvang van de opdracht is 21-06-2021 (of zoveel eerder als mogelijk is) voor 36 uur per week.
BYOD:
Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik.
Referentie:
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG:
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
De AA-organisatie wil een diverse en inclusieve organisatie zijn. Daarom bieden wij ruimte aan iedereen en zetten wij de diversiteit van onze collega’s in om de beste resultaten te behalen voor onze organisatie en de inwoners van Amstelveen en Aalsmeer. Talent als basis, diversiteit als kracht. Vanuit deze visie staan al onze vacatures open voor iedereen.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op maandag 14 juni 2021 via Teams.
In ieder geval inzetbaar op de woensdag en vrijdag. 32 uur is bespreekbaar. Gedeeltelijk thuiswerken is een optie.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox