Gemeente Zeist

Medewerker Klantcontactcentrum

Gemeente Zeist

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. Op allerlei manieren wordt contact gemaakt: Fysiek, via sociale media, telefoon, wijkteams en via de website. Onze dienstverlening is persoonlijk, we luisteren goed en denken mee.

Opdracht
Jij bent de eerste persoon met wie onze inwoners, ondernemers en organisaties contact hebben, live, telefonisch, per mail of via social media. We streven ernaar om 80% van de vragen direct te beantwoorden. Dat betekent dat jij over veel gemeentelijke kennis beschikt of in staat bent dit snel eigen te maken.

Competenties

  • Flexibel;
  • Nauwkeurig;
  • Samenwerken;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Initiatief;

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Goede, eigentijdse en klantgerichte beheersing van de Nederlandse taal, aangetoond door een foutloos CV en bondige motivatiebrief voor deze functie
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4

De Wensen

  • Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijdse interesse na minimaal 1040 gewerkte uren kosteloos in vaste dienst te treden bij de gemeente
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar in een commerciële callcenteromgeving
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar in een callcenteromgeving binnen de (semi-) overheid

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox