Ministerie van Justitie en Veiligheid

Project Management Ondersteuner

Ministerie van Justitie en Veiligheid

De opdracht­omschrijving

Beschrijving Opdrachtgever

De opdracht vindt plaats binnen het programma Informatiehuishouding (IHH) JenV, bij de directie I&I. 

Het kabinet heeft aan de Tweede Kamer toegezegd dat alle departementen op 1 juli 2021 een IHH-Actieplan gereed hebben. Die IHH-plannen moeten – samen met een Rijksbreed IHH-actieplan - leiden tot versnelling en verbetering van de informatiehuishouding van de Rijksoverheid. 

Voor JenV staat DIenI opgesteld om dit IHH-plan per 1 juli aan te bieden aan de Tweede Kamer. Het plan moet hiertoe feitelijk al eind mei a.s. gereed zijn vanwege de routing naar CIO-Rijk via de BR. Beschrijving

 

directie/afdeling

De Directie Informatievoorziening en Inkoop (DIenI) is verantwoordelijk voor de JenV-brede IV/IHH en ICT-infrastructuur door het inrichten en beheren van centrale voorzieningen en adviseert, faciliteert en ondersteunt de ambtelijke top op strategisch niveau, alsmede de DG-en. Verder adviseert DIenI op verzoek de JenV-onderdelen over (beleidsmatige) vraagstukken op het gebied van informatievoorziening en informatiehuishouding en de beheersing van grote ICT-projecten. 

 

Beschrijving omschrijving dienst, aanleiding en doel

Het projectteam bestaat uit 13 experts die het IHH-plan opstellen. Dit plan moet onder andere afgestemd worden met de JenV onderdelen. Hiervoor moeten meerdere sessies worden gepland en worden opgevolgd. Hiervoor is administratieve ondersteuning gewenst.

 

Functiebenaming en beschrijving werkzaamheden

Administratieve ondersteuning van het projectteam, met name Gerben Kleine die het team coördineert. Dit varieert van agendabeheer (plannen van sessies, opvolgen van wijzigingen), vastleggen van afspraken en monitoren van de vragen die via de mail worden ontvangen en (indien mogelijk ook beantwoorden). Kortom alles ter ondersteuning van het team dat zich in een hectische situatie bevindt. 

 

De volgende taken en verantwoordelijkheden worden onderkend: 

• Organiseren 

• Adviseren 

• Voorbereiden overleggen 

• Voorstellen voor agendavorming 

• Verslaglegging 

• Informatie verzamelen 

• Vragen met betrekking tot geplande vergaderingen beantwoorden 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • VOG

De Wensen

  • Per direct beschikbaar
  • De kandidaat heeft een afgeronde opleiding op hbo niveau
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring binnen de Rijksoverheid of vergelijkbare complexe organisaties in de afgelopen 5 jaar.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als projectondersteuner of vergelijkbaar in de afgelopen 10 jaar.
  • De kandidaat is beschikbaar voor minimaal 24 uur per week voor de periode van 6 maanden
  • Inschrijver vult hieronder de NAAM en Functie in van de persoon die de eventuele overeenkomst ondertekent. Dit is de rechtsgeldig tekenbevoegde wat blijkt/volgt uit het uittreksel van de KvK of een door deze rechtsgeldig tekenbevoegde gevolmachtigd persoon. Indien een volmacht van toepassing is dient deze in de map bij deze vraag te worden gevoegd.
  • Inschrijver vult hieronder de naam van de Kandidaat in en het telefoonnummer voor het maken van een eventuele afspraak voor een Interview.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox